dijous, 17 d’abril del 2008

Com ens ha afectat 2/ Como nos ha afectado 2

En una entrada anterior ja vam comentar una mica com ens havia afectat el manga en la vida diària, com ens arriba la seva influència, encara que no ho sapiguem, a través de videoclips; doncs, bé, avui ens dediquem a la publicitat.

Comencem per un anunci que podem tenir més fresc a la nostra memòria:

---------------------------------------------------------------------

En una entrada anterior ya comentamos un poco como nos ha afectado el manga en la vida de cada día, como nos llega su influencia, aunque no lo detectamos, por medio de videoclips, pués bien, hoy nos dedicamos a la publicidad.

Empecemos con un anuncio que es el que podemos tener más fresco en nuestra memória:



L'utilització dels paradigmes del manga és obvia en aquest anunci, que a més a més ens venen el producte d'una manera que ens deixa ben clar a qui va dirigit: a joves que segueixen el món del còmic i una part específica de la cultura japonesa.

----------------------------------------------------------------

La utilización de los paradigmas del manga es obvia en este anuncio, que además nos venden el producto de forma que nos deja muy claro a quién va dirigido: jovenes que siguen el mundo del cómic y una parte muy específica de la cultura japonesa.




L'últim anunci emès per les galetes Mikado (de Lu - Gliko) també té unes connotacions japoneses ja que, només de començar i al fons de la imatge es veu la bandera japonesa (una paret totalment blanca, amb un punt vermell al mig), ja que aquestes galetes, a part de venir del Japó (ja que la marca Gliko és japonesa) també ens mostra de manera subtil la imatge del país en aquest anunci.

També recordo l'anunci dels pantalons de texans Lois, que utilitzava la protagonista de Ghost in the Shell per promocionar-se als anys 90. Llàstima no trobar-ne imatges.

Seguirem informant

-----------------------------------------------------------------

El último anuncio emitido por las galletas Mikado (de Lu - Gliko) también tiene una connotaciones japonesas, ya que, solo empezar y al fondo de la imagen se ve la bandera japonesa (una pared totalmente blanca, con un punto rojo enmedio), ya que estas galletas, a parte de venir del Japón (ya que la marca Gliko es japonesa) también nos muestra de forma sútil la imagen de ese país en ese anuncio.

También recuerdo el anuncio de los pantalones de tejanos Lois, que utilitzaba a la protagonista de Ghost in the Shell para promocionarse a los años 90. Lástima de no encontrar imagenes.

Seguiremos informando.